mollymountainborn.blo.gg

Hej!På denna blogg skriver jag om spelet StarStable och mitt liv där.Om du vill läsa om mitt liv i StarStable så fortsätt läs!

Flytten

Publicerad 2014-11-09 14:04:47 i Allmänt,

Hej!Som rubriken lyder så håller vi på att flytta.För 2 veckor sen hitta vi ett hus vi ville köpa så vi åkte och titta på huset.vi köpte det!Dom senaste veckorna har vi packat för fullt.Men alla mina hästar får följa med.Jag fick en liten present av farmor som bor där vi köpte huset.Jag fick ett paket med rosa papper och lila snören.Jag pilla försikigt upp paketet.Det titta fram ett kandar.Som var ställ bart,så alla mina hästar kan ha det.Jag tog bort nosgrimman och tränska ochn sadla min ponny för bara hon hadde kommit fram till nya stallet.Vi red runt på anläggningen ochkolla runt.Rose är min första ponny och hon är nyfiken och pigg.Sista lasset med saker kommer imorgon.Mormors kusins flicka var med och fota lite.hHär får ni en av bilderna:
älskar detta detta shabraket.vi ses nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela