mollymountainborn.blo.gg

Hej!På denna blogg skriver jag om spelet StarStable och mitt liv där.Om du vill läsa om mitt liv i StarStable så fortsätt läs!

Presentation

Publicerad 2014-11-08 16:37:55 i Molly,

Hejsan!jag heter Molly mountainborn som bor på jorvik.just nu bor jag på steves gård med mina 3 hästar.men jag har 5 fast 2 är på hästön för semester.info om hästarna kommer sen.min mamma heter linda och bor för tillfället i silverglade byn med en dalmatin och en kanin.hunden heter sture och kaninen antum för han är född på hösten.snart flyttar jag tillbaka till min pappa i jarlahaim och jorvikstallet.jag är 14 år och går i 7:an.mib bästis ida bor på vingården med sin familj och har det lyxit.jag starta denna blogg för jag ville dela med mig av mitt liv på jorvik.på denna blogg skriver jag allting mellan himmel och jord.jag älskar att fota och lyssna på musik.jag är en nästar helt valing 14-åring tjej som går i skolan.jag har ADHD och är väldigt lycklig för allting som går bra.ha det bra och komentera gärna,så ses vi nästa gång!
detta är då jag!älskar denna tröja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela